The Bambers: Murder at the Farm
Jeremy's mammoth trial divides the public. He alleges his sister committed the murders, but a crucial piece of evidence contradicts his story.
Bamber is imprisoned for life, but decides to challenge his verdict and clear his name. A band of campaigners and internet sleuths support him.