The Batman
Young billionaire bachelor Bruce Wayne secretly defends the Gotham from criminals and madmen.
The Bat in the Belfry
The Batman finds himself dealing with a new breed of criminal when Joker takes over Arkham Asylum then plans to fly a hot air balloon filled with Joker Gas - a toxin that leaves its victims in a strange rictus state - and release its contents all over Gotham!
The Batman battles the masked criminal Bane and once Bane activates his chemical-steroid-infusion Batman finds himself outmatched by brute strength.
After a news report erroneously links her with The Batman, Selina Kyle, the cat burglar known as Catwoman, decides she wants to meet her nighttime counterpart. After luring her prey, Catwoman steals Batman's utility belt!"
The Batman is on the trail of Mr. Freeze, a villain who uses his ice technology as a means of stealing the objects of his passion: the rarest, most valuable diamonds.