After striking oil and becoming millionaires, the Clampett family move from the Ozarks to Beverly Hills, where a banker tries to prevent them from frittering away their new-found wealth.
Getting Settled
The Clampetts finally arrive at their new home, but find there aren't any of the conveniences of their old home. Jethro makes a few new discoveries.
When Drysdale suggests buying good stock, Jed quickly buys some cows, pigs and chickens. Meanwhile, Granny has plans to sober up Mrs. Drysdale, who the family believe is a drunk.
The Clampetts are feeling homesick. They are mostly all alone in Beverly Hills and none of their neighbours are visiting them. So they decide to go visit their new neighbours.