The Case
Murder at the Boarding School
In November 2011 Agnès Marin, 13, vanishes from her boarding school in the Cévennes.
The murder of 16-year-old schoolgirl Christelle Maillery, committed at Le Creusot in 1986.
The murder of Mamadou Magassouba, teacher and former boxing champion from Saint Ouen.
It isn't his first crime scene, yet six years later it will continue to haunt him.