The Chicago Code
Jarek Wysocki is a veteran of the Chicago Police Department and one of the department's most respected officers. He is polite and charming but goes through partners like people go through tissues. His latest partner is Caleb, an observant young detective desperate to prove himself. Jarek keeps close tabs on his niece, Vonda, a rookie cop on the beat. Wysocki's main adversary is building magnate-turned-politician Ronin Gibbons, who Jarek is convinced is dirty.
When a bomber blows up a city building, the pressure is on to catch the culprit before he strikes again. Elsewhere, Gibbons is threatened by a teenage robber.
When a teenage boy is brutally murdered in Chinatown, Wysocki and Evers need Colvin's help to crack the case. Meanwhile, Liam goes deeper undercover.
On Colvin's orders, Wysocki and Evers try to track down a drug dealer. As the detectives chase their leads, an unexpectedly elaborate case unfolds.