The Cursed
An enthusiastic social issues reporter, fighting against the evil hidden behind an IT conglomerate, meets a teenage girl who is possessed by a spirit and has special abilities.
Im Jinhui, a reporter who digs into various corrupt deals between corporations, is hated by her colleagues. However, one day a teenage girl called Baek Sojin appears in front of her and suggests a deal.
The teenage girl Baek Sojin tells Jinhui about her relationship with the president of Forest, and asks for help. Meanwhile, manager Kim Juhwan is found dead, and something is strange about his death.
Jingyeong finds a way to protect president Jin after knowing that a shaman is behind Kim's death. Meanwhile, Jinsu's wife asks Jinsu to quit his dangerous job as a detective, but he cannot leave Seongjun.
After Jinsu's death, the detectives are furious and prepare to retaliate against the company Forest. They properly investigate Forest, while president Jin hides as the shaman orders him to.
The teenage girl Sojin realises who the shaman next to president Jin is, and finds another way. Meanwhile, a spy exists between the detectives.
President Jin sees the curses on the company's online community, hence calls Jingyeong. Meanwhile, the detectives find something strange about the company Jingyeong. Hence they investigate.