The Demon Hunter
As a child, Meng Chuan witnessed demons kill his mother before his own eyes. From that day forward, he vowed to eradicate demons from the world, practicing his swordsmanship in secret before joining the Demon Slaying Conference to show off his skills. While Meng Chuan is greatly skilled, fellow competitors conspire against him and attempt to have him ousted from the competition. As the stakes grow higher and the enemies grow stronger, Meng Chuan will have to come up with new strategies and team up with new allies to oust demons from the realm once and for all. This animation was based on the web novel of the same name by I Eat Tomatoes.