The Eternal Love 3
Qu Tan'er (Liang Jie) finds herself in a time-traveling adventure, inhabiting different versions of herself across parallel universes. In one realm, she is the wife of Mo Lian Cheng (Xing Zhao Lin) in a traditional patriarchal society, while in another, she is an Imperial heiress in a world where women hold all power and men are subservient. Despite the drastic differences between these universes, Qu Tan'er remains devoted to Mo Lian Cheng, struggling to win his heart while navigating the complex social structures of each world. Her journey challenges her understanding of gender roles, power dynamics, and her own identity across multiple realities. This is a 2021 Chinese drama series that was directed by Li Yang.