An accident gives a police chemist superhuman speed.
Someone is performing horrible, deathly experiments on the homeless people in skid row. The police won't help but The Flash will.
A gang of thieves is determined to steal a valuable art treasure and The Flash is determined to stop them.
The life of ex-policeman Henry Allen, is in danger when a bank robber he arrested 20 years ago escapes from prison seeking revenge.
The Flash helps a street kid who steals a computer disc that could unravel the plans of a chemist/criminal who's developed a new hallucinogenic drug.