The Forgotten Valley
A group of young people venture through a place lost in time and full of mysteries to unravel.
Vale Sereno
Concerned about Du's whereabouts, the outsiders stay at Irene's pension, where they are served a mysterious tea. Fred and Bento decide to leave the town but soon discover they cannot cross the limits of the fog.
The employer believes that Bento deserves to be part of the community. Ana decides to rescue Du on her own.
Clara arrives in the village in search of her son; Bruna notices that Fred and Father Aleixo are hiding something.