The Great Rhino Robbery
In 2011, thieves started stealing rhino horns from museums and auction houses in a bizarrely British crime wave that swept the country, and the police were at a loss as to who was responsible.
Investigators find themselves locked in a race against time to dismantle the international criminal network before their ruthlessness leads to the rhino being hunted to extinction.