The Imperfects
After undergoing an experiment that gives them monstrous side effects, Abbi, Tilda and Juan join forces to hunt down the scientist responsible and force him to make them human again.
Sarkov's Children
Three test subjects start experiencing strange symptoms and turn to geneticist Dr. Alex Sarkov for help.
Doug of the Dead
In hopes of finding Sarkov, the Imperfects look for another Wellness Program participant while dealing with the fallout from their new powers.
The search for Sarkov leads Juan, Abbi and Tilda into a messed-up situation; a mysterious woman begins to zero in on her targets.
While Juan reconnects with family, Abbi and Tilda meet another test subject with powers of his own; investigators start to hunt for the Imperfects.
At Sarkov's home, Tilda and Juan make a shocking discovery; Abbi and Hannah worry that Finch poses a threat to Dr. Burke.
Burke and Sarkov begin work on a cure, with Burke as the test subject; when government agents track them down, the group rallies to fend them off.