The Kukutics
The main characters are five kukutics: Mouse, Rapper, Piglet, Girl with Golden Pigtails and Pilot. The guys are a real team: they are a unified whole and always together. Favorite activities of kukutics are shooting of music videos, which the characters will be engaged throughout the series.