The Madison
The Clyburns uproot their family from a comfortable, privileged life in Manhattan to the wild, untamed beauty of Montana. Series premiere.
Family tensions rise as old wounds surface and new bonds form. A neighbor's kindness guides Stacy towards a bold choice.
The family find moments of joy in the Montana wild as Macy learns to fish, Paige and Russell reconnect, and Abigail finds connection with Van.
Stacy returns to New York and goes to therapy to face the weight of her grief. Meanwhile, Paige spirals, and Abigail says goodbye to Van.
Paige punches a coworker, Abigail confronts Van, and therapy forces Stacy to finally face her grief.