The Murderer & Me
A deep dive investigation into the stories of some of Britain's most notorious killers, as told from the perspective of the people closest to them, with dark, untold layers revealed by their mothers, wives, and families.
The daughter of one of the most dangerous women in Britain reveals how her mother's brutal murder spree, which claimed three victims in March 2013, has affected her own life.
The first wife of serial killer Peter Tobin reveals her terrifying first-hand account of his violence, adding a new layer to the story of his gruesome murders that took at least three lives.
As an unknown killer dubbed 'The Suffolk Strangler' terrorised a community with a string of murders in Ipswich, Pam had no idea she was sharing a bed with the man who was responsible.