The Orchestra
The Orchestra is a tragi-comical drama set in and around a symphony orchestra – a colourful workplace with its own rules, hierarchies, power struggles and relationship challenges. Amid these an odd friendship develops between newly appointed deputy director, Jeppe and the irritable second-chair clarinettist Bo.