The Rising
Teenage Neve Kelly saves herself from the depths of a lake on land. When she arrives home exhausted, she finds that no one can see her. It's unclear what exactly has happened to her.
Neve finds that her father can see her. She asks him for help because she wants to find out what happened the night before. Her death was not an accident, but murder.