Platform 7
Haunting thriller adaptation. A flashback to the beginning of Lisa and Matt's relationship shows how Matt slowly chipped away at her and how it led to a fateful pursuit.
The concluding episode of the haunting thriller adaptation. Akash races against time to gather evidence for Lisa's case as Lisa sets out to protect Matt's new love and get justice.