The Serial Killer's Wife
Beth's party for her husband Tom is interrupted when the police arrest him for the murder of his ex-colleague. Beth secures Tom's release with an alibi but, just as the couple reconciles, she finds unsettling proof of her husband's double life.
Beth seeks proof of Tom's infidelity from his friend Adam, while police connect him to another murder. Tom admits to his affairs but denies killing Katy. Beth connects Katy to a local drug dealer, leading to a tragic confrontation with the police.
During a school event, the Fairchild's past scandalous sex life becomes public, while DI Edgeworth goes rogue to gather evidence against Tom. Beth makes a shocking discovery and plans her escape.
A year later, Beth marries Adam amidst police presence and high tension. A secret encounter with Tom prompts Beth to discover the truth behind the murders and take drastic measures in order to protect her family.