The Tale of Nokdu
When assassins raid his home, Jeon Nok-du chases after one of them to meet their leader. He comes across a village where no man is allowed to enter.
Nok-du tries to win the heart of the widows by understanding the female psyche. Jung Yun-jeo comes out of hiding to find help for his wounded son.
It's revealed that the widows' village serves a greater purpose than housing women. Dong Dong-ju keeps a wary eye on Nok-du.
To ensure secrecy, Nok-du asks to become Dong-ju's adoptive mother. Members of Muwoldan challenge Nok-du to steal from his father-in-law.
Nok-du professes his love for Cha Yul-mu to keep him away from Dong-ju. Meanwhile, the arrival of Nok-du's bride-to-be jeopardises his operation.
As the investigation moves forward, Nok-du learns that an unlikely player is involved. He finally finds out who is leading the group of assassins.