The Wonder Woman
Du Ai Sha (Aviis Zhong), a fierce marketing ace, has fought her way to the top through unwavering determination and strategic thinking. Her workplace rival, Yi Feiyang (Wes Lo), matches her skill with his own problem-solving prowess, creating a competitive dynamic that electrifies their professional environment. When unexpected challenges arise, Ai Sha and Feiyang are compelled to collaborate, discovering their complementary talents and gradually transforming their rivalry into a potential romantic connection. As they navigate complex professional obstacles together, their initial antagonism begins to soften, revealing a deeper understanding and attraction. This is a 2020 Taiwanese romance drama directed by Ker Choon Hooi.