The Worst Witch
The Battle of the Broomsticks
Mildred makes a flying start at Miss Cackle's Academy, but comes crashing down amongst the dustbins, right under the nose of scary Miss Hardbroom.
Mildred is temporarily rooted to the spot, but with the help of Miss Drill and Maud Moonshine, she manages to save the school from invasion.