The Young Brewmaster's Adventure
Despite coming from a lineage of skilled martial artists, Baili Dong Jun has no interest in following in his father's footsteps. Instead, he longs to pursue his passion of brewing wine in fulfillment of a childhood promise to his best friend Ye Yun, who was tragically killed along with the rest of his family. Dong Jun runs away from his family and opens his own wine store, but his dreams of peaceful life as a storekeeper are soon dashed when mysterious adversaries knock on his door. Dong Jun will have to strengthen his fighting abilities and team up with like-minded disciples if he wants to save his business – but he might get more than he bargained for along the way. This animated series was based on the web novel "Shao Nian Bai Ma Zui Chun Feng" by Zhou Mu Nan.