Thin Blue Line
Sara struggles to deal with her protective instinct and keeping her emotions in check at work. When she and the team storm a brothel, she is tasked with looking after vulnerable people.
The mood between Sara and Magnus suddenly shifts when Magnus unexpectedly seems irritated. Meanwhile, Jesse's fears about his daughter heighten.
The police's powerlessness in the face of the high crime rate leaves Leah disappointed. When another murder of a young boy is put on the shelf, she can no longer just watch and decides to speak up.
The police receive a lot of backlash, and Leah deals with her grandfather's constant complaints. However, a tragedy in Stockholm changes everything.
Magnus reveals his soft side when he is given the chance to help a group of youths. Meanwhile, Jesse attempts to deal with his anxiety for his daughter.