Third Watch
The feud between Doherty and Bosco escalates, Doc and Nieto seek the owner of an expensive watch, and Zambrano agrees to date Doherty.
Davis finds a decomposed body and a young rape victim, a teen prostitute makes a victim out of Kim, and Bosco battles Doherty over a parking spot.
Doherty risks his life when a rookie is lost inside a burning building, Sullivan and Davis track a stalker, and Bobby visits his jailed brother.