Three Rivers
Place of Life
Andy tells a young pregnant woman who has had a heart attack that only a transplant can save her and the foetus; unexpected complications with the donor's family jeopardize the procedure.
Ryan's First Day
The team struggles to save an 18-year-old in need of a double-lung transplant but runs into an obstacle that may prevent her from being eligible for the procedure.
Andy fights to give a former drug addict a new heart, but things get complicated when the patient disappears right before surgery.
A football player's parents must decide whether to donate his organs; Andy and Ryan rush to find a procurement team to give a boy a desperately needed heart transplant.
In order to save his life, Andy tries a risky procedure on his wife's partner, who has an aortic aneurysm.
Lisa witnesses a boy being crushed by a ride at the fair; David and Andy try to get a ventricular assist device for a patient.