Tom And Jerry: Blast Off To Mars
Tom and Jerry mistakenly stow away on the first manned mission to Mars and discover that we are NOT alone! Martians do exist! The furry duo must join forces with a young Martian girl to battle asteroid fields, prevent the Martian invasion of Earth, and stop a gigantic alien robot bent on destroying anything--and anyone--in its path.