Tom Jones
A boy born of lower class finds love with a wealthy neighbour and others conspire to prevent their love from blossoming.
With all the characters having entered into a finely balanced web of misunderstandings, schemings and rompings, Tom is now faced with a sinful lowness of fortune. This final episode resolves all in a torrent of uncovered truths and happy endings.