Traffic Light
When Lisa encourages Mike to meet with a young female colleague for advice, Mike hesitates but soon discovers that she is attractive. Morning commutes become less solitary for Adam when Callie starts calling him on the way to work.
When Callie's car gets stolen while on Adam's watch, he attempts to make it up to her by buying her a new hybrid.