TripTank
The Green
A third grade soccer team takes on the Mongolian horde, the aliens help Jeff through a breakup, and Jesus makes a terrible mistake. Adult animated sketch show. (S1, E04)
A spokesman hawks a device that allows women to pee silently, a trucker has a life-changing experience while on mushrooms, and Billy meets the Dick Genie. Adult animated sketch show. (S1, E05)
A Chinese man looks for an American mail-order bride, two piñatas come to a terrifying realization, and Bethiffer goes shopping for lingerie. Adult animated sketch show. (S1, E06)