True Nightmares
No Rest For the Wary
A series of odd behaviours has a man's family concerned about his well-being. Plus, when a resident at a retirement home suddenly dies, detectives are alerted.
Larger Than Death
Police investigate the real secret to a TV show's huge success. Plus, a town is divided over the belief that a ghost is haunting local women.
Nancy Bowen never gets the opportunity to say goodbye to her husband before he suddenly dies. Plus, Mike Malloy miraculously survives two near-death experiences.
After trick or treating on Halloween, a young boy is rushed to the hospital and dies from unknown causes. Plus, a woman goes missing after her wedding.