Two Weeks
A man who has learned to survive on just his own skills has only two weeks to save his daughter's life and prove his innocence.
Jang Tae San takes a blood test to see if he's eligible to be a bone marrow donor to his daughter who needs a transplant.
Prosecutor Park and Detective Im hunt down Jang Tae San, who is running low on food, water, and sleep.
When Jang Tae San returns to Seoul, he is determined to get to the bottom of why Moon Il Suk framed him.
Jang Tae Sang continues to run from both the police and Moon Il Suk's gang as they both race to find him first.
A mysterious man who is a part of Jang Tae San's past reappears and agrees to hide him from the police.