Uninterrupted's Top Class
For Real, For Real
There's a new Mecca of high school basketball, nestled just outside Los Angeles; the back-to-back state champions of Sierra Canyon High School explode onto the national stage with one of the highest-profile classes in history.
The Sierra Canyon Trailblazers are off to a remarkable start, opening the season with an impressive 14-0 record; Zaire Wade coming off his injury attempts to find his way back mentally and physically into an already stacked line-up.
The grind of the season begins to take its toll on the Trailblazers as the student athletes look to overcome their recent setbacks when the team is dealt another emotional blow as they learn about an iconic NBA player's passing.
Following self-doubt and mid-season struggles, the players must refocus and recover from a gruelling series of setbacks; Zaire Wade finally finds his rhythm and earns himself a college scholarship.