One Shot: Overtime Elite
Exploring the lives of OTE's next generation of basketball stars from around the country, as they navigate through various challenges and gruelling training.
Being Here is Hard
Jakhi departs from his team; Trey navigates a personal tragedy; Eli tries to earn playing time.
Tensions flare for the 4-seed Cold Hearts as they face elimination; rising star Somto Cyril's emotional path from Nigeria to OTE leaves him desperate for a win.
Amen and Ausar travel to New York to learn their fate in the NBA Draft; Draft hopeful Bryce Griggs works out at Pro Day in a last-ditch effort to impress scouts.