Unsolved Biggy & Tupac
Wherever It Leads
In 1997, Detective Russell Poole launches the first major investigation into the murder of The Notorious B.I.G.. 10 years later, Detective Greg Kading reopens the still-unsolved case.
Nobody Talks
Kading and Dupree brief the Biggie Smalls Task Force on the case's popular theories. Poole and Miller travel to Las Vegas to investigate a possible connection between Biggie and Tupac's murders.
Frustrated by their lack of progress, the Task Force questions Kading's leadership. RHD investigates a bank robbery. Biggie warns Tupac about his dangerous new friends.
The Task Force tracks down a person of interest. Miller interviews Biggie's widow after Poole gets put on a new case. Meanwhile, Tupac faces legal trouble and goes to record at Quad Studios in New York.
Poole and Tyndall investigate a dirty cop, the Task Force receives promising results from a ballistics test and Biggie releases `Who Shot Ya', spurring Tupac to make a risky alliance.
The Task Force makes progress on a suspect but Poole continues to be in conflict with Lt. Larson. Meanwhile, Biggie and Tupac find themselves at the centre of a growing rivalry.