Up Next: Amy Shark
After years of pounding the pavement—refining her songwriting, teaching herself guitar and playing to half-empty rooms all over Australia's Gold Coast—Amy Shark’s determination is paying off. Listen to Night Thinker, watch an exclusive short film and discover what drives the unstoppable artist in an interview with Zane Lowe.
Up Next Session: Amy Shark
With support from a small band, Amy Shark performs “Adore,” “Weekends” and “Blood Brothers” inside an industrial Queensland warehouse.
In a candid conversation with Zane Lowe, the rising singer/songwriter gets real about maintaining authenticity and writing from the heart.
Watch Amy Shark perform an exclusive showcase for fans in Sydney, Australia. In addition to her breakout hit, “Adore,” the Queensland native plays “Weekends”, “Blood Brothers” and “Drive You Mad” from her captivating EP "Night Thinker", which was awarded Best Pop Release at the 2017 ARIAs. An anguished, reflective collection of songs about the grey area between friendship and romance, it’s a stirring debut from an exciting new singer/songwriter.