Up Next: Sigrid
Armed with an electrifying voice and an effortless gift as a songwriter, Sigrid is a love-at-first-listen pop star. She was only 16 when her first song proved she was destined for something beyond small-town Norway, and she delivered an international hit with the raw, radiant energy of "Don't Kill My Vibe." Explore Sigrid's music, watch an exclusive short film, and check out her intimate interview with Julie Adenuga.
Up Next: Don’t Kill My Vibe
Shot on location in Sigrid’s native Norway, this gorgeous doc features interviews and performance footage.
Up Next Session: Sigrid
The explosive live set from the Norwegian pop songwriter includes her breakthrough, “Don’t Kill My Vibe.”
Sigrid speaks about her rise to fame, her musical inspirations, and the creative community in Bergen, Norway.