Warrior Nun
A young woman wakes up in a morgue with inexplicable powers and gets caught up in a battle between good and evil.
Psalm 46:5
Confused yet excited by her new abilities, Ava soon realises that she's in over her head, but her need for a helping hand may be a blessing in disguise.
After experiencing the good life with JC, Ava crashes a swanky tech party with his friends; Mary goes hunting for the people behind the attack on her sisters.
Ava begins to understand the halo's power, but a baptism-by-fire at the hands of the Order leaves her feeling burnt.
As Ava considers starting over, she recalls being left to the tender mercies of the orphanage; the Sister Warriors prepare for a dangerous mission.
Mary faces off with Sister Lilit; Ava starts to open up to JC; Jillian Salvius launches a warning shot at the Church.