Watson
Dr. John Watson resumes his medical career as the head of a clinic dedicated to treating rare disorders six months after the death of his friend and partner, Sherlock Holmes, at the hands of Moriarty.
A year after the death of his friend and partner Sherlock Holmes at the hands of Moriarty, Dr. John Watson resumes his medical career as the head of a clinic dedicated to treating rare disorders.
Watson and the fellows treat a comic who collapsed at an open mic night; the team becomes concerned when Watson collapses and suffers another traumatic brain injury.
When Sasha discovers a link between her current patient and a cadaver she dissected during medical school, the team traces the case to Amish country.
Watson takes a major ethical risk when he decides to treat a sickle cell patient with an unorthodox surgery; Ingrid struggles to get her sister admitted to her spinal project.
Stephens musters the courage to ask Watson to help him when his cam girl suddenly collapses during a video call; the team must act quickly to locate her before it's too late; Watson grapples with guilt over Sherlock's death.