Detective Sherlock Holmes, along with his sober companion, Dr Joan Watson, uses his uncanny ability to read people and analyse crimes to assist the NYPD on some of their more difficult cases.
While You Were Sleeping
Sherlock uses his powers of deduction to consult on the murder of a young man who is shot upon entering his flat.
Holmes puts the banking trade under the lens when a Wall Street hotshot appears to have overdosed on heroin. Meanwhile, Watson tackles the dating game.
Holmes comes to blows with the cops when he argues a plane crash wasn't an accident. Meanwhile, Watson organises a reunion with Sherlock's father.