Welcome To Killer Town
Investigators are thwarted by a wall of silence in tight-lipped communities and tight-knit families.
One Hot Summer
When 14-year-old Christie Mullins is murdered in Clintonville, Ohio, the crime is unsolved for 40 years, until a young woman identifies her uncle as the killer.
Silver Peak's Secret
When Charlie Kinkel vanishes in a remote Nevada town, locals shun his wife when she investigates. The discovery of a body reveals a case of misplaced suspicion.
Patricia Mills is killed in a house fire in Texas. Detectives believe that the fire was set deliberately, but it will take 10 years to finally trap the culprit.
Donna Fontaine and her boyfriend are found shot dead in a burning house. Detectives face a wall of silence until a jilted lover brings evidence to light.
When 42-year-old Trudy Darby is murdered and two more local women go missing, police fear a serial killer. But a surprising call reveals the true culprits.