When We Go To War
Charles clashes with Harry when he returns to Gallipoli and Cissy is seduced by an admirer. Meanwhile, George breaks James' heart and Manaaki and Harry `go over the top' with tragic results.
Charles is shaken by the horror of war and entrusts Violet with a letter exposing the truth. Meanwhile, war hero Manaaki is questioned in relation to a murder.