Where Stars Land
Following the chaotic lives of employees at the Incheon Airport, both personal and professional. Two employees find themselves falling for one another.
Soo Hyun, who wants to live a normal life just like others, meets Yeo Reum, the new clumsy employee at Incheon International Airport.
A call comes in that says someone placed a bomb at the airport. Soo Yeon and Yeo Reum have different ideas on how to solve this.
Soo Yeon tells Yeo Reum that he doesn't feel any pain when it comes to his left arm, and it disturbs Yeo Reum. Yeo Reum tries her best but gets accused of the customer assault affair.