Wild Israel
The Negev Desert
The Negev desert spreads over more than half of Israel. It is an extreme desert that lies within the Subtropical ridge.The film shines light on the secret life of the unique plants and animals in the area.
Bird Migration is one of the major, most striking and wonderful natural phenomena that exists in the world. Billions of birds maintain a constant migration route from their winter home to their summer home and back.