Wildlife ER
Follows a range of dedicated professionals and volunteers as they look after unwell animals and carefully nurse them back to health at the RSPCA Wildlife Hospital in Brisbane, Australia.
Senior vet Tim helps guide new recruit Phil through a check-up on an injured koala. Meanwhile, vet Karina solves a puzzling frog case and releases an old friend who is finally ready to fly.