Wissper
Pingwing Penguin
A mummy penguin appears in Wissper's fridge seeking her help to find her baby! Unfortunately, all baby penguins look the same and there are lots of them in the penguins' icy world.
Clumsy Elephant
Wissper meets Ellington, a clumsy elephant who wants to be an acrobat. A helpful meerkat named Monty and a troupe of monkeys soon help her find a solution.
A polar bear asks for Wissper's help because his best friend won't swim, so she and baby penguin Peggy come up with a clever plan to tempt the reluctant bear into the icy water.
Monty the meerkat thinks that his colony is overcrowded - until Wissper and baby penguin Peggy show him what a real crowd looks like!
Wissper's house has a new resident - Hayley the harvest mouse. But mum does not like mice, so Wissper helps her to move, only to discover that Hayley has a problem with her new neighbour who is blocking her view.