With One Eye Open
Max Anger is a former elite soldier who has found love in his Russian colleague Pashie. When Pashie suddenly disappears without a trace in St Petersburg, Max sets out to find her.
Max and Pashie have to keep their relationship secret at the company Vektor, because Max handles classified information and Pashie is a foreign consultant. When problems arise for Vektor, everything changes.
Max goes to St Petersburg to find Pashie and hires taxi driver Mira to help him find her. Now both Max and Mira find themselves in an intense hunt for the well-hidden truth.
The only clue Max has to Pashie is her phone. In Stockholm, David is under pressure from Ray after being confronted for selling classified information to Russia.
The stakes are raised in Max's search for Pashie, and it becomes increasingly clear that he is up against a powerful enemy. Charlie is pressed hard by Carl about the search for former spy Viktor Gusin.
The violent chase has turned deadly and Max is more hunted than ever. He's got information about what it all seems to be about, but if he doesn't act soon, Pashie will definitely die.
Mira is kidnapped and Max is pressured to trade the information that will save Pashie's life. Meanwhile, David does everything he can to get out of Ray's grip and sweep up the trail of damage he's inflicted on the company.