Yoko
A magical being called Yoko takes ordinary children's games and turns them into extraordinary adventures.
There is a new ranger in the park. Mai, Oto, and Vik return from their holidays and realize Ranger Loops is nowhere to be found.
A special visitor comes to the park and has a fantastic time playing with Yoko. And Oto and Vik are attending Mai's play performance.