Endless Love
Following their high-school graduation, Jade Butterfield (Gabriella Wilde), a sheltered but privileged teen, becomes enthralled with David Elliot (Alex Pettyfer), a working-class youth with a troubled past. Though Jade and David quickly fall in love, Jade's father (Bruce Greenwood) strongly disapproves of the relationship, while David's father (Robert Patrick) advises caution. However, their parents' disapproval only makes the love-struck teens more determined to pursue the intense affair.