Hallow Road
Two parents receive a distressing late-night call from their teenage daughter, who has just accidentally hit a pedestrian. They jump in their car, racing to get there before anyone else stumbles across the scene. As they head deeper into the night, disturbing revelations threaten to tear the family apart as they soon realize they might not be the only ones driving down Hallow Road. Suspense-filled thriller starring Rosamund Pike and Matthew Rhys.